• Veel gestelde vragen

    Welke mensen zitten er achter de webshop van de Libidos-erotheek?

    De webshop wordt verzorgd door de mensen van N.V. Libidos. Diezelfde vennootschap exploiteert ook de Libidos-erotheken. Ze doen dat al sinds 1990. Die jongens weten dus in seksland echt wel waar de… euh… klepel hangt ;-)

    Waar worden de zendingen van de webshop verwerkt?

    Alle zendingen voor de webshop worden verwerkt en gemaakt in het Libidos-magazijn. Daar bevindt zich de voorraad voor alle Libidos-erotheken. Op die manier kunnen de pakjes dan ook snel verzonden worden. Er moet immers niets meer bij fabrikanten besteld worden, alles is voorradig. Het Libidos-magazijn bevindt zich in hetzelfde gebouw als de Libidos-erotheek in Herentals. Daarom kan je hen ook zeven dagen op zeven bellen (van 12 tot 22 uur op 014/707937) als je een vraag hebt over de artikelen in de webshop of over jouw pakje.

    Zijn de prijzen op de webshop inclusief B.T.W.?

    Alle prijzen op de webshop zijn inclusief B.T.W. !

    Wat zijn de verzendkosten?

    De verpakkings- en verzendingskosten bedragen € 6. Dit bedrag komt automatisch bij Uw bestelbedrag als U het bestelformulier online invult. In dit bedrag zit ook de verzekering met betrekking tot de aflevering van het pakje. Er zijn geen andere kosten. Als U voor een bedrag van méér dan € 60 bestelt, hoeft U geen kosten te betalen.

    Hoe snel heb ik mijn pakje in huis?

    Als de betaling gebeurd is, duurt het niet langer dan vier werkdagen alvorens het pakje bij jou thuis wordt afgeleverd.

    Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Je kan op drie manieren betalen:

    1. je kan het verschuldigde bedrag vooraf overschrijven op de bankrekening van N.V. Libidos
    2. je kan betalen via Paypal
    3. je kan betalen via creditcard (Visa of Mastercard)

    De betalingen via Paypal en creditcard gebeuren via een beveiligde omgeving zodat misbruik uitgesloten is.

    Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Alle bestellingen worden verzonden in een bruine verzenddoos zonder enige publicitaire vermelding. Er kleeft een sticker op van Taxipost. Op die sticker staat jouw naam en adres. Bij afzender staat er : Bert De Keuster – Biekorfstraat, 12 – 2220 Heist-op-den-Berg

    Hoe ontvang ik mijn bestelling?

    Jouw pakje wordt afgeleverd door de postbode die dagelijks zijn postronde doet of door een postbeambte die langskomt met een postauto. Omdat de zendingen verzekerd zijn, dien je te tekenen voor ontvangst. Als je niet thuis bent bij de aflevering, stopt de man of vrouw van Taxipost een briefje in de bus. Met dat briefje zijn er een aantal handige mogelijkheden:

    1. Je gaat met dat briefje het pakje zelf ophalen in het postkantoor.
    2. Je geeft met dat briefje iemand anders de toestemming om je pakje op te halen.
    3. Je vult het briefje zelf in (en stopt het zonder postzegel in de brievenbus) en vraagt een nieuwe aanbieding van het pakje op een tijdstip dat jou beter past…

    Of…

    • Je vult het briefje zelf in (en stopt het zonder postzegel in de brievenbus) en laat het pakje op een ander adres afleveren.

    Hoe ziet een pakje er uit?

    Een Libidospakje ziet er zo uit:

    Wat moet ik doen als de bestelde artikelen defect zijn ?

    Alle artikelen worden getest op hun werkzaamheid alvorens ze verzonden worden.

    Als U toch een defect artikel heeft, kan U het in de originele verpakking terugsturen naar:

    • N.V. Libidos
      Hagenbroeksesteenweg 46
      2500 Lier

    Wij sturen U dan zo snel mogelijk een identiek artikel toe. U kan ook met het defecte artikel (in de originele verpakking) naar een Libidos-erotheek in jouw buurt stappen waar men jou een nieuw toestel zal geven. Gelieve steeds een kopie van de verzendnota mee te sturen of mee te brengen. De verzendnota zit bij de oorspronkelijke levering.